Skaffa till sommaren?

Funderar på att skaffa lite användbara saker inför sommaren. 
Hundtäcke
 
När det regnar skulle de här vara väldigt smart men Solo är bara valp och han kommer nog snabbt växa ut det så jag vet inte om jag ska vänta tills han har växt klart?
 
Kylhalsband
Ett kylhalsband som man lägger i vatten i 15 min. sen håller den hunden sval i ca. 5 dagar. Riktigt smart tycker jag men jag ska nog vänta och se om han verkligen behöver det. Det är ju riktigt viktigt att hålla en valp nerkyld.
 
Tjuderskruv
Smart om man ska ut och kampa så kan man sätta ner den i marken och sätta fast hudnens koppel i den så kan han få vara ute utanför husvagnen. 
 
Löplina
Läplina som kan vara bra att tex. vid träning av inkallning. 
 
Något mer jag bör tänka på?
 


Kommentarer
Sara

Hej. Fin blogg, och oerhört söt hund! Vad har du tänkt göra med din hund? Vill du bolla idéer om hund? Jag har själv en flatte-tik som jag gör lite allt i allo med. Läs gärna mer på min hemsida/blogg! MVH Sara

Svar: Tack! Fin hemsida du har!
Josefin Bernhed

2012-06-26 @ 14:31:28
URL: http://www.saruupullan.blogg.se
Anonym

Hej !
Tack snälla du får kommentaren :D
Kramar

Svar: Det var så lite så! :D
Josefin Bernhed

2012-06-26 @ 14:51:54
Sara

Vad har du tänkt att göra med din hund framöver? =)

Svar: Jag vill gärna köra mycket agility med honom men han är mest tänkt som familje hund. Skulle också vara kul att testa på freestle och rally lydnad!
Josefin Bernhed

2012-06-26 @ 15:01:35
URL: http://www.saruupullan.blogg.se
Sara Leppänen

Okej, där ser man. Vad kul! :)

Svar: :D
Josefin Bernhed

2012-06-26 @ 15:25:07
URL: http://saraleppanen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hundtipsochtrix.blogg.se

Bloggen för oss som älskar hundar <3

RSS 2.0